شازده ای کوچک

جَـلوتی خَـلوت

شازده ای کوچک

جَـلوتی خَـلوت

آخه؟-987

یعنی میخام بگم از کجا میدونی وقتی دره خونرو باز میکنی میای بیرون یه کامیون از روت رد نمیشه؟

یا وقتی قبله 4راه پاتو میزاری رو ترمز که ماشین وایسه بجاش 4تا چرخش در میره و ماشینت سُر میخوره میره وسطه 4راه و یه کامیون از رویه تو و ماشینت رد میشه؟




عمریه که یعنی 10ساله سعی کردم نشون بدم آدمه محترمیم!!تو ساختمون! یه یاروهه هس خیلی باش حال میکنم آدمه کاملا مشتی ه!


همیشه سلام علیک توپی میکنیم!خلاصه خیلی هندونه میدیم لا زیربقله هم

هروقت از کلاس برمیگردم با اینکه  طرفای10شبه و  دیگه نیازی نیس هندزفیریمو در ییارم اما در میارم که کسی اومد بشنوم سلام علیک کنم

حالا امشب دیگه بیخیال شدم همین جوری آهنگمو میگوشیدمو منتظر آسانسور بودمو تابلو اعلاناتو مشاهده مینمودم!یه دفعه روم به تیفال یه خلطه بدی اومد تو گلوم تا برگشتم سینمو خالی کنم و گلاب به روتون تو خلوت یه بی فرهنگی کنم و دوباره رومو برگردونم همون یاروهه اومد و رد شد و شاهده کله ماجرا بود

تازه من که از بس ترسیدم و جا خوردم خودمو زدم به جاده علی کَـپَـک فکُنم سلامم کرد من نشنیدمو فک که نه مطمئنم جوابی ندادم حتی حس کردم یارو برگشت یه نگاهی هم بهم کرد که یعنی این همونه؟نبابا اون نیس که حتما یکی دیگس که ایکاش تو همین فکروخیالا باشه


عمری آبرو جمع کردیم همش رفت پایه یه خلط

نظرات 1 + ارسال نظر
chapdast سه‌شنبه 5 بهمن 1389 ساعت 23:35

kare chendeshi kardi mard!

بسیار بسیار زیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد